El dijous 25 de maig, la UVic va organitzar una jornada informativa online dirigida als futurs estudiants de la UVic i les seves famílies, amb una destacada participació de més de 150 assistents.

En aquest esdeveniment, els futurs estudiants interessats en formacions presencials de graus i cicles formatius de grau superior, juntament amb les seves famílies, van tenir l’oportunitat de participar en diverses xerrades informatives. Entre aquestes, dues xerrades més van ser per informar sobre els graus en Nutrició Humana i Dietètica i Teràpia Ocupacional en format semipresencial.

Durant aquestes dues sessions, es va posar èmfasi en l’estudi en modalitat semipresencial, que ofereix als estudiants l’oportunitat de combinar la formació en línia amb sessions presencials concentrades a la UVic. Aquesta modalitat s’adapta especialment a les necessitats dels estudiants que desitgen conciliar els estudis amb altres responsabilitats com ara el treball o la família.

Els assistents van tenir l’oportunitat d’aprendre més sobre aquests graus, així com sobre els avantatges i oportunitats que ofereixen. A més del contingut específic dels programes d’estudi, es van tractar temes com l’accés a la universitat, les possibilitats de beques i l’allotjament.