El divendres i dissabte 21 i 22 de gener de 2022 tindrà lloc el curs de Valoració Geriàtrica Integral de Formació Contínua de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya. Aquesta és una formació continuada per a professionals de la salut que vulguin adquirir o ampliar el seu coneixement, habilitats i competències en valoració multidimensional de l’adult gran des del punt de vista del model biopsicosocial de la salut. En aquest curs s’estudiaran i aplicaran els instruments més comuns utilitzats a Geriatria i els més recomanats segons l’evidència científica actual.

L’objectiu principal d’aquesta formació és adquirir els coneixements i les competències bàsiques necessàries per a aplicar els instruments utilitzats per a l’avaluació física, psicològica, social, cognitiva i ambiental de l’adult gran. La formació va dirigida a professionals de l’àmbit de la salut i estudiants de 4t curs dels graus en Infermeria o Fisioteràpia.

Per més informació cliqueu aquí.