El dimecres 23 de març, se celebrarà la Diada de Fisioteràpia dirigida als estudiants del grau en Fisioteràpia i que tindrà com a eix central la COVID persistent. La diada començarà a les 10:30 h amb l’acte d’inauguració per part del vicedegà de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar de la UVic-UCC, Xavier Jordana i el coordinador del grau en Fisioteràpia, Carles Parés.

Seguidament, es durà a terme la conferència sota el títol: “Atenció i abordatge dels pacients amb Long COVID”, a càrrec de la Dra. Roser Coll, Metgessa Adjunta en Servei de Rehabilitació i Medicina Física, i de la Patricia Velasco, Fisioterapeuta en el Servei de Rehabilitació de l’Hospital Universitari Germans Trias i Pujol.

Tot seguit, de 12.30 h a 14 h, es farà una conferència adreçada als estudiants de quart en Fisioteràpia, sota el títol: “Estratègies per a la Inserció laboral”, a càrrec de Roser Alfonso, de l’Àrea de Desenvolupament Professional i Atenció Col·legial del Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya. Al mateix temps, es realitzaran cinc tallers dirigits als estudiants del grau, moderats pels professors del grau: Xavier Valeri, Pere Comet, Pau Farrés, Ricard Castro i Vinicius Rosa, i per últim, el Dr. Iñaki Sagastibeltza Medestec.

A continuació, de 15 h a 17 h, es duran a terme tres tallers més a càrrec dels professors: Daniel Jiménez, Marc Vidal i Xavier Jaile, Roberto Popa (Storz Medical), la Dra. Raquel Medina (Nesaworld) i Montse Planas (Nostrumsport). Per acabar, a les 17 h s’entregaran els premis del concurs de Pòsters realitzats pels estudiants, i es finalitzarà amb la cloenda de la Diada.

Les inscripcions es faran a través de l’Aula de Titulació del Grau en Fisioteràpia. Llegeix el programa sencer aquí.