El passat 24 i 25 de novembre es va celebrar la XI edició de les Jornades del Col·legi de Dietistes-Nutricionistes de Catalaunya, a més, coincidint amb el desè aniversari de la creació d’aquest col·legi professional. Sota el lema “Promovem la salut, protegim el planeta”, es buscava conscienciar als professionals sobre la importància de les bones pràctiques alimentàries per millorar la salut de la població i el planeta, posant el focus en el malbaratament alimentari o en aspectes vinculats, a com la contaminació ambiental afecta als aliments que ingerim i de retruc a la nostra salut. Les jornades, que es van portar a terme al Badalona Centre Internacional de Negocis, va comptar amb les professores Anna Vila-Martí i Blanca Ribot com a membres dels comitès científics i organitzador.

A més a més, es van celebrar les primeres Olimpíades d’estudiants del Grau en Nutrició Humana i Dietètica amb la participació de 8 grups d’estudiants de 3r i 4t curs de les diferents universitats catalanes que imparteixen el grau. Els estudiants Berta X. Cuéllar, Paula Ojer, Tània Boixader i Arnau Parcerisas van representar a la UVic-UCC demostrant un molt bon domini dels coneixements adquirits. Finalment, va resultar guanyador un grup d’estudiants de la Universitat de Barcelona. Aquestes olimpíades, organitzades a tall de preguntes relacionades amb les diferents assignatures del grau, va comptar amb la participació de tot el professorat que va ser l’encarregat de formular les preguntes que es van haver de contestar.