La ciutat andalusa de Màlaga ha acollit el “I Congreso Internacional de Tutelaje Clínico” ens els àmbits de la fisioteràpia, infermeria i teràpia ocupacional, que va tenir lloc els dies 24 i 25 de maig amb la presència de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar.

En l’àmbit de la fisioteràpia, la Universitat de Vic va comptar amb la participació d’Anna Escribà, responsable de pràctiques del Grau en Fisioteràpia, i Laia Capdevila, secretària acadèmica de la Facultat, que van portar a terme la presentació de la comunicació “Digitalización del proceso de evaluación de las prácticas externas en Fisioteràpia”. La presentació de la comunicació, dels autors Anna Escribà, Laia Capdevila i Carles Parés, va mostrar una nova eina que ha permès plasmar l’avanç en la qualitat, eficàcia i confidencialitat del procés d’avaluació dels centres de pràctiques externs, en les assignatures de Pràcticum del Grau de Fisioteràpia de la UVic.