Una de les tasques que té més valor per al Comitè d’Empresa és el contacte amb el personal a qui representa a partir de les consultes que ens feu. Conèixer les inquietuds i les necessitats dels treballadors i les treballadores de la UVic ens ajuda a vetllar que es compleixin les normes vigents en matèria laboral i ens anima a aprofundir en aquells temes que generen més incerteses.

Les consultes rebudes fins ara són molt diverses, tant des del PAS com del PDI en una proporció similar. Els temes més habituals són els relacionats amb els permisos de maternitat/paternitat, de finalització de tesi, dies d’assumptes personals, excedències i promoció laboral. Quan hi ha canvis o nous acords, les preguntes fan referència a les noves categories professionals, el PDA, el procediment de retribució dels triennis de trajectòria i quinquennis de docència, el registre horari de la jornada laboral o el PDI amb congelació del sou).

Una de les vies per fer aquest contacte entre personal treballador i Comitè d’Empresa són les consultes a peu de carrer o electròniques a l’adreça comite@uvic.cat o bé al fòrum del grup de treball Informació del Comitè (en aquest darrer cas, les consultes són obertes a tota la comunitat universitària i se n’aprofita tothom). També podeu parlar i preguntar de tot amb el Comitè assistint al ple setmanal els dijous d’11.30 a 13.00 h, si ens aviseu prèviament.