• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Visionat del documental “Cada quinze dies”

Dimarts, 31 març 2020 a les 13:00 - 15:00

El dimarts 31 de març es farà el visionat del documental Cada quinze dies i posterior xerrada-col·loqui  (cine-fòrum) amb la directora Laura Huguet i el protagonista de la pel·lícula, Carlos Martínez, que contestaran les preguntes dels assistents. La direcció del film és de: Joan Tisminetzky i Laura Huguet

El documental, està centrat en la comunicació que estableix un pare sordcec amb la seva filla adolescent. S’hi mostra el vincle emocional pare-filla, des de la màxima naturalitat i amb un punt de vista molt proper, en uns anys de creixement de la noia. Tot i que no és una pel·lícula específica sobre la sordceguesa, la realitat desconeguda d’un mon sense visió i sense audició, hi és present tota l’estona, des de l’experiència vital d’en Carlos. Si bé no és tracta d’una estrena cinematogràfica, el seu contingut continua sent vigent pel caràcter i la fortalesa interior que transmet el protagonista.

El públic a qui està dirigit és a alumnes de comunicació audiovisual i periodisme però estarà obert a tothom que hi estigui interessat. El protagonista de la pel·lícula, Carlos Martínez, tindrà garantida l’accessibilitat amb el  servei de guia-intèrpret.

L’acte està organitzat per Jordi Serrat, del grup de recerca TRACTE (Traducció Audiovisual, Comunicació i Territori de la UVIC-UCC) dins la línia d’accessibilitat en què treballen amb el suport de la Facultat d’Empresa i Comunicació (FEC) (programa professionals a l’Aula).

Mostra els detalls

Data: