El CIFE i la Càtedra d’Agroecologia i Sistemes Alimentaris es complauen a convidar-vos al taller sobre:
Sociocràcia: Com gestionar els horts ecològics educatius.
La sociocràcia és una metodologia participativa d’innovació docent per a l’aprenentatge basat en projectes, el treball cooperatiu i la transformació social. Coneixerem i posarem en pràctica la metodologia de la sociocràcia. És una eina útil per al treball en projectes d’aprenentatge i permet l’empoderament de les persones.

A càrrec de Sònia Resina Navarro, veterinària i professora de producció agropecuària, de l’Institut Giola, de Llinars del Vallès.

Presentarà la ponent la Marta Rivera, professora de la FCT i Directora de la Càtedra d’Agroecologia i Sistemes Alimentaris.
La xerrada està destinada a professorat de secundària, de batxillerat, de cicles formatius, d’universitat i al públic en general.
Dimecres 25 de gener de 2017 a les 18h. Lloc: Aula T114, del campus Torre dels Frares de la UVic-UCC, C/ de la Laura 13.
Us agrairem que confirmeu la vostra assistència tot omplint aquest formulari

targetó sociocràcia