Fruit de tot aquest temps treballant en el desenvolupament del projecte Patis Biodiver, des del grup de recerca Grup de Recerca En Construcció de Coneixement (GRECC), s’han produït diversos resultats de recerca.
Articles:
- Martín-Ferrer, L., Darné, I., Amat, A. (2024). Ecosistemes: una experiència d’aprenentatge basat en el joc a primer cicle, Ciències, 48.
- Rammou, C., Martín-Ferrer, L., Amat, A. (2024). La competencia Ecociudadana del alumnado de primaria frente a la perdida de biodiversidad, Revista Internacional de Educación para la Justícia Social, 13(1), 89 – 117.
- Rammou, C., Amat, A.; Bujons, C. (2024). Patis Biodivers: millorar la biodiversitat des de l´escola, Guix: elements d’acció educativa, 508, 75
Capítols de llibre:
-
Rammou, C., Amat, A., Jiménez-Bargalló, I., Martí, J. (2024). Primary Students’ Visions Regarding Environmental Factors Influencing Biodiversity in Specific Environments. In: Korfiatis, K., Grace, M., Hammann, M. (eds) Shaping the Future of Biological Education Research . Contributions from Biology Education Research. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-44792-1_17
- Jiménez, I.; Amat, A.; Martí, J. (2020). The biodiver project: development of outdoor inquiry skills in undergraduate elementary teachers’ courses. In book Biology Education Research. Contemporary topics and directions. Servicio de Publicaciones Universidad de Zaragoza
Llibres:
- Martí, J.; Amat, A.; Jiménez, I. (2020). Investiguem les relacions entre els éssers vius. Ajuntament de Barcelona.