26J Participamos en el International Workshop on Higher Education

with No hi ha comentaris
[:es]El próximo lunes 26 de junio de 10.30 a 12h, el proyecto “Crisi y alternativas en femenino: análisis de impactos y estrategias de las mujeres en Cataluña en el ámbito de la ESS” hemos organizador una mesa sobre “Economia Social y desigualdades sociales: ¿alternativas a la crisis?” en el marco del International Workshop on Higher Education organizado por la UVic, en el bloque dedicado al género.

iwsEn la mesa participaran quatro ponentes: Miriam Nobre (Sempreviva Organização Feminista y Universidad de Sao Paulo, Brasil), Ismael Blanco (Insitut de Govern i Polítiques Públiques, UAB), y Sandra Ezquerra i Marta Rivera (Grupo de investigación en Sociedades, Políticas i Comunidades Inclusivas, UVic), que presentaran nuestro proyecto.

Para participar en la actividad, es necesario inscribirse.

¡ Nos gustará contar con vuestra presencia y participación![:ca]El proper dilluns 26 de juny de 10.30 a 12h, el projecte “Crisi i alternatives en femení: anàlisi d’impactes i estratègies de les dones a Catalunya en l’àmbit de l’ESS” hem organitzat una taula sobre “Economia Social i desigualtats socials: alternatives a la crisi?” en el marc de l’International Workshop on Higher Education organitzat per la UVic, en el bloc dedicat a gènere.

iwsA la taula hi participaran quatre ponents: la Miriam Nobre (Sempreviva Organização Feminista i Universitat de Sao Paulo, Brasil), Ismael Blanco (Insitut de Govern i Polítiques Públiques, UAB), i Sandra Ezquerra i Marta Rivera (Grup de recerca en Societats, Polítiques i Comunitats Inclusives, UVic), que presentaran el nostre projecte.

Per participar a l’activitat, cal inscriure’s.

Ens agradaria molt comptar amb la vostra presència i participació![:]