El Hackday és una competició on estudiants i recent titulats d’estudis relacionats amb enginyeria informática o telecomunicacions treballaran conjuntament per a desenvolupar una solució a un repte relacionat amb la salut. Durant el Hackday Roche es presentarà als estudiants un repte aplicat a laboratoris automatizats per tal d’optimitzar el seu rendiment. Al final de l’esdeveniment els estudiants hauran de presentar les seves propostes i un jurat decidirà l’equip guanyador que rebrà un premi.

L’esdeveniment també serà una oportunitat per a accedir al programa de practiques de Roche. El Roche Graduate Program té una durada de 18 mesos durant els quals els participants treballaran en diferents àrees relaciones amb el desenvolupament de software, coneixeran els diferents rols que participen en el desenvolupament de solucions de software, tindran exposició internacional i col·laboraran amb els Scrum Teams.

Pots trobar informació més detallada al web www.hackdayroche.com

Hackday_lq