garrins-metal-lics

L’equip de robòtica Garrins Metàl·lics de la UVic-UCC s’ha constituït de nou per a la temporada 2016/17. A més, l’equip canvia de competició. En aquesta nova edició participarà a Eurobot, torneig de caràcter europeu.

L’equip estarà format per 9 membres: Sheila Sànchez, Albert Rovira, Sergi Martínez, Pere Sucarrats, Albert Mallol, ja integrants de l’equip el curs passat i, com a nous membres de l’equip, s’hi afegeixen Èric Porcuna, Josep Caballé, Martí Solà i Josep Pomés. Són estudiants dels graus en Enginyeria Mecatrònica, Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica i Multimèdia de la Facultat de Ciències i Tecnologia – U Science Tech (UST).

D’altra banda, l’entrenador de l’equip serà Carles Sala, el qual ja havia entrenat l’equip la temporada passada.

L’equip Garrins Metàl·lics va ser creat l’any 2012 per tal de dissenyar i construir robots aptes per participar en competicions de robòtica a nivell internacional. En les diverses passades edicions ha competit a Tarragona, Grenoble, Eindhoven i Saint Louis (EEUU), tot obtenint diversos premis. Cal destacar que l’equip va quedar 1r classificat a Eindhoven 2014, la qual cosa va permetre anar a competir a la final mundial als EEUU, i el Premi al disseny industrial del robot (PTC Design Award) a Eindhoven el 2015 i, també, el 2016.

Així com a les quatre temporades anteriors, l’equip havia competit a la First Tech Challenge (FTC), aquest any participarà a l’Eurobot, torneig de robòtica on els equips han de construir un robot per resoldre, de forma totalment autònoma, un repte situat sobre una taula de 2x3m. El repte de l’edició 2017 està basat en la conquesta de la lluna.

Trobareu més informació de l’equip a https://www.facebook.com/GarrinsMetallics.