Ja s’ha posat en marxa el període de creació d’equips per a les facultats de la UVic-UCC a la Lliga de Debat Universitària que anualment organitza la Xarxa Vives.

Per participar a la Lliga (l’eliminatòria a la UVic va d’octubre a febrer) cal que des de cada facultat es creï un grup d’entre tres i cinc persones a les quals, a banda de l’aprenentatge en oratòria i habilitats comunicatives que els aportarà, se’ls reconeixerà 1 crèdit RAC. També se’ls farà una formació de caràcter preparatori durant el mes de novembre a càrrec d’en Josep Burgaya de la FEC i coordinador de la Lliga a la UVic-UCC.

Els alumnes interessats en formar un equip heu de contactar amb en Mainardo Gaudenzi tutor de la Facultat de Ciències i Tecnologia a la Lliga  a l’adreça mainardo.gaudenzi@uvic.cat.

lliga-de-debat-2016-2017