Loading Map....

Date(s) - 19/05/2014

Sala Segimon Serrallonga

Category(ies)

Title: “Eines 2.0 per comunicar la recerca”

Podeu accedir a les transparències del seminari a través d’aquest enllaç.

Xavier Lasauca i Cisa: Responsable de Gestió del Coneixement i Sistemes. d’Informació en R+D de la DG de Recerca (Generalitat de Catalunya).

Físic teòric de formació (UAB, 1988), és autor de diversos articles i presentacions sobre com podem utilitzar les eines que el web 2.0 ens proporciona per compartir i gestionar millor el coneixement, especialment en l’àmbit de les universitats i la recerca, i sobre com aquestes eines poden contribuir a augmentar l’impacte i la visibilitat de la recerca.

Autor del blog “L’ase quàntic” (http://lasequantic.wordpress.com) sobre universitats, recerca i divulgació científica.

Date: 19th of May at 9:30h.

Place: Sala Segimon Serrallonga

Abstract: L’objectiu de la xerrada és presentar els avantatges que ens proporciona el web 2.0 (especialment els blogs, Twitter i altres xarxes socials) per comunicar la recerca i aconseguir que tingui un impacte i una visibilitat més gran.

Xavier Lasauca