El pròxim dilluns 18 de Juliol tindrà lloc la 2ona fase del concurs del procés de selecció Serra Húnter que tenim obert a la Facultat de Ciències i Tecnologia. Com sabeu, la UVic-UCC s’ha acollit a la metodologia Serra Húnter (Serra Húnter Programme, SHP), per a la contractació d’un/a professor/a agregat/ada a temps complet amb el perfil d’Enginyer Industrial, especialitat Mecànica.
La primera fase del procés de selecció va tenir lloc dimecres 15 de juny i va consistir en l’anàlisi i avaluació dels mèrits específics dels candidats/es. La comissió estava formada pels següents membres:
President: Dr. Eugenio Oñate, Catedràtic Universitat Politècnica de Catalunya
Secretari: Dr. Jordi Villà, Vicerector de Recerca i Professorat de la UVic-UCC
Vocal 1: Dr. Joaquim de Ciurana, Catedràtic Universitat de Girona
Vocal 2: Dr. Pere Caminal, Catedràtic Universitat Politècnica de Catalunya
Vocal 3: Dr. Luis Castejón, Catedràtic Universitat de Saragossa
La comissió va seleccionar 3 candidats finalistes per passar a la segona fase del procés. D’aquests candidats, un va demanar retirar la seva candidatura per motius personals.
En la segona fase, la del 18 de juliol, el concurs consisteix en una prova pública i presencial en la qual la comissió escoltarà els candidats i avaluarà la seva idoneïtat per optar al contracte objecte de concurs. Les presentacions dels dos candidats pre-seleccionats tindran lloc a l’aula T112-T113 a les 9:30 i a les 11:30h.
La comissió serà la mateixa que en la primera fase del procés.

El mateix dilluns a la tarda tindrà lloc la comissió de selecció UVic que decidirà el PDI Enginyer Industrial, especialitat Mecànica, que s’incorporarà a la UVic el proper curs, a partir de la resolució que hagi emès el tribunal SH del matí.