El passat dijous, 17 de març, va tenir lloc l’acte de graduació dels alumnes d’enginyeries i biociències de la Facultat de Ciències i Tecnologia.

L’acte es va realitzar per primera vegada a l’auditori de L’Atlàntida i va comptar amb alumnes graduats de fins a 10 titulacions, el grau en Biologia, en Biotecnologia, en Ciències Ambientals, en Enginyeria Biomèdica, en Enginyeria Mecatrònica, en Enginyeria Electrònica, Industrial i Automàtica, en Enginyeria d’Organització Industrial, en Enginyeria en Tecnologies Industrials, en Multimèdia, i en Tecnologia i Gestió Alimentària.

L’acte va comptar amb la presència institucional del Dr. Jordi Villà, Vicerector de Recerca i Transferència de Coneixement i els padrins de la promoció. Aquest any els padrins van ser el Dr. Josep Bau, coordinador del grau en Biologia, com a padrí dels graus de Biociències, i el Sr. Pere Girbau, conseller delegat de Girbau Group, com a padrí dels graus d’enginyeries.

Després d’uns breus parlaments dels coordinadors de graus de biociències i dels graus d’enginyeries, els padrins van fer el discurs als alumnes apadrinats animant-los a treballar per un món millor. En l’acte també van intervenir representants dels diferents graus per agraïr aquests anys d’estudis i recordar moments viscuts amb els seus companys i professors.

Durant el lliurament dels diplomes es va projectar un mapping sobre les lletres UVIC realitzat pels alumnes de 3r curs del grau en Multimèdia en l’assignatura de Projectes Integrats que van donar color enmig dels aplaudiments i felicitacions als graduats. L’acte va estar conduit pel professor Dr. Ramon Reig i va estar amenitzat per l’actuació de percussió corporal de Santi i Mariona Duet. El comiat va ser cantant l’himne universitari del Gaudeamus Igitur.