la farga

La Fundació La Farga, juntament amb la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya, amb la intenció d’incentivar i premiar el millor Treball de Fi de Grau (TFG), convoca el tercer Premi Vicenç Fisas i Comella amb les bases següents:

PREMI. Al millor TFG de qualsevol àmbit acadèmic de la Universitat de Vic.
El premi, dotat amb 1.000€, es basa en la visió de l’empresa La Farga, promotora del premi, que s’expressa en tres idees clau:
• El coneixement aplicat al desenvolupament social.
• La creativitat com a base per a la innovació i el progrés.
• La consciència per la cura i la sostenibilitat de l’entorn.

PARTICIPANTS. Poden participar-hi tots els estudiants que hagin presentat el seu Treball Final de Grau dintre del mateix curs lectiu i que hagin superat una nota mínima d’excel·lent (9).

REQUISITS. Els treballs han d’estar relacionats amb les idees clau de La Farga: el coneixement, la creativitat i la sostenibilitat.
Els treballs es podran presentar un cop s’hagin avaluat i hagin obtingut el requisit previ de nota mínima. Les
obres presentades han de ser fruit del Treball de Final de Grau que, de forma col·lectiva o individual, els alumnes de la UVic-UCC duen a terme com a part de
la seva formació i currículum. En el cas dels TFG col·lectius, el premi es repartirà entre tots els alumnes participants al TFG.
Per tal de garantir l’anonimat, en els treballs no ha de constar el nom de l’autor/a o autors/res ni cap informació que permeti deduir-los.

PRESENTACIÓ DELS TREBALLS.
Els treballs els presentaran sense referències als autors o autores, en format PDF a través del correu electrònic FemUVic (femuvic@uvic.cat).
El treball es podrà complementar amb una maqueta, màquina, prototip, instrument, CD, etc., entregat físicament, que es tornarà després del lliurament dels premis. Aquest complement de material s’haurà d’adreçar al Servei d’Atenció a La Comunitat Universitària (SACU) dins un sobre amb el nom dels autors.

La participació al concurs implica l’acceptació d’aquestes bases i la concessió a la Fundació La Farga dels drets de difusió del TFG premiat. De la mateixa manera, la Fundació La Farga reserva el dret als membres del jurat de declarar desert el Premi o d’atorgar els accèssits que consideri convenients.

TERMINI. El termini d’entrega dels treballs és fins al 25 de juliol de 2016.

JURATS. El jurat del premi el conformaran 5 membres designats pel Patronat de La Fundació La Farga. Una persona delegada per la UVic-UCC actuarà com a secretari/a del Jurat sense dret a vot. Desprès d’emetre el veredicte, els membres del Jurat redactaran i signaran l’acta
corresponent que serà dipositada a la Secretaria General de la Universitat de Vic. Qualsevol eventualitat no prevista a les bases serà resolta pel jurat.
VEREDICTE I ACTE DE LLIURAMENT.
El veredicte, que s’informarà per correu electrònic i l’acte de lliurament del premi tindrà lloc el novembre de 2016 a la Fundació La Farga. Els complements es podran recollir qualsevol dia hàbil fins
el 20 de desembre de 2016 al SACU de la
UVic.