EXPOSICIÓ: La Història de la vida

with No hi ha comentaris

Us convidem a poder visitar l’exposició que durant aquest curs 2016/17 els estudiants de 3r curs de Grau en Biologia, de la UVic-UCC, a  l’assignatura d’Evolució, han realitzat,  amb el vist-i-plau de la professora Mireia Bartrons que imparteix l’assignatura durant el 1r semestre de 2016/17.

Nom de l’exposició: La història de la vida.

Dates per vistar l’exposició:  del 22 de novembre al 23 de desembre de 2016

Lloc de l’exposició: Facultat de Ciències i Tecnologia de la UVic-UCC (rampa del costat de l’Aula Magna) – C/ Laura, 13, Vic.

Per més informació llegiu el cartell que es mostra a continuació.

En cas que tingueu interès de fer la visita guiada ens ho podeu demanar escrivint-nos a tlc@uvic.cat i serà possible amb una durada d’uns 15-20′. Us preguem que ens envieu les dades del grup, curs, nombre d’estudiants, nom de professorat, nom del centre, localitat i una proposta de dia i horari per venir a veure l’exposició.

Detalls escrits a continuació en el CARTELL DE L’EXPOSICIÓ:

cartell-exposicio-historia-vida-evolucio