El Campus Professional de la UVic-UCC ja té els primers graduats. En un acte celebrat ahir a la sala Segimon Serrallonga, 45 estudiants dels centres Kreas i Teknós van recollir el títol després de dos anys de formació en format dual, combinant l’aprenentatge a l’aula amb l’estada a l’empresa. La cerimònia de graduació va ser presidida pel rector de la UVic-UCC, Jordi Montaña, que va subratllar la importància de formar professionals capacitats amb un alt grau d’inserció laboral. “Tingueu confiança en vosaltres mateixos i en les vostres possibilitats”, va demanar Montaña als titulats.

L’actual responsable del Projecte Ocupació per la Indústria de Creacció, Anna Mates, va apadrinar la primera promoció del Campus Professional. Mates va formar part de l’equip de docents de la Universitat que, dos anys enrere, va posar en marxa els estudis de formació professional de la institució. Ahir va poder dirigir-se als primers estudiants que van confiar en el projecte i que ara, després de dos cursos, ja s’han titulat. La padrina va agrair-los la implicació i els va desitjar molta sort en els reptes professionals que ara hauran d’afrontar.

La directora del Campus, Núria Barniol, també es va dirigir als titulats i va subratllar les potencialitats de la formació dual que posen en pràctica tant el centre Kreas com el Teknós per tal de millorar la capacitació dels estudiants i facilitar el contacte amb l’empresa. Des del faristol, va anomenar els graduats un per punt i els va fer entrega, al costat del rector, del diploma representatiu com a tècnics superiors en Animacions 3D, Jocs i Entorns Interactius, tècnics superiors en Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma en el cas dels estudiants del centre Teknós, o com a tècnics superiors en Processos i Qualitat en la Indústria Agroalimentària, en el cas dels alumnes del Kreas.

Clica aquí per a veure algunes imatges de l’acte.