Els alumnes del cicle formatiu de Màrqueting i Publicitat van tenir l’oportunitat d’entrar al plató de ràdio Carles Capdevila per gravar una falca de ràdio, també van aprofitar la seva visita al campus Vic per explorar el funcionament de les Xarxes Socials a la UVic

Taller ràdio UVic-UCC

Els alumnes de primer de Màrqueting i Publicitat visiten el taller de ràdio Carles Capdevila de la UVic en el marc de l’assignatura de polítiques de màrqueting.

La sessió va estar dirigida per Sergi Solà, coordinador del Grau en Periodisme de la UVic-UCC, on l’estudiantat va poder conèixer de primera mà les principals característiques de la ràdio i com es treballa en un mitjà com aquest.

L’objectiu d’aquesta activitat era aprendre la utilitat i sentit d’aquest mitjà radiofònic i utilitzar-la com a eina publicitària. Cada grup de treball va poder gravar una falca publicitària que portaven prèviament treballada i preparada i que forma part del pla de comunicació de cada alumne que ha estat treballant en grup.

L’experiència aporta dinamisme a l’aprenentatge d’aquesta matèria i permet posar-se a la pell i conèixer les dificultats del món de la publicitat.

Els estudiants van aprofitar la visita al campus Vic per visitar l’aula de creativitat de la UVic on van assistir a una conferència sobre l’ús, funcionament i gestió de les xarxes socials i màrqueting digital a càrrec de Mariona Castells, responsable de la Unitat de Màrqueting Digital, i Carla Roca, on van explicar l’estratègia que segueix la UVic en l’ús de les xarxes i els diferents canals digitals que s’utilitzen i per a quins fins.

Els alumnes van finalitzar fent una visita per les instal·lacions de la UVic-UCC.