El proper dilluns 17 d’octubre a les cinc de la tarda, el Campus Professional de la UVic-UCC inaugura el curs acadèmic. L’acte presidit pel rector de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya comptarà també amb la presència del Sr. Josep Francí, director de Territori i Qualificació Professional de la Cambra de Comerç de Barcelona, que pronunciarà la lliçó inaugural “Formació professional, l’opció imprescindible”.

Prèviament a l’acte els nous alumnes de primer curs de cada un dels cicles d’Olot, Granollers i Vic seran rebuts per part del Vicerector Joan Masnou, i podran fer una visita per totes les instal·lacions i infraestructures del campus Vic que al llarg del curs utilitzaran segons les diferents necessitats de cada cicle.

targeto-inauguracio-curs-campus-prof-16-17

Esteu tots convidats a acompanyar-nos-hi, cal confirmar assistència a través de correu electrònic a campusprofessional@uvic.cat