El proper dimecres dia 6 de juliol a les 18h tindrà lloc a la sala Segimon Serrallonga de l’edifici Torres dels Frares (C/Perot Rocaguinarda, 17 de Vic) l’acta de Graduació de la primera promoció d’estudiants del Campus Professional UVic-UCC.

Es tracta d’un moment molt especial per a la comunitat donat que enguany els primers alumnes de formació professional que s’han format en un entorn universitari finalitzen els seus estudis d’Animacions 3D, Jocs i Entorns Interactius; de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma; i de Processos i Qualitat en la Indústria Alimentària.

L’acte estarà presidit pel Rector de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya, i la senyora Anna Mates actuarà de padrina de la promoció.

targetó invitació Campus Prof