els estudiants visiten una agència comunicació i RRPP: Equipo Singular

Els alumnes de 2n de Màrqueting i Publicitat van visitar fa uns dies l’agència de comunicació i relacions públiques d’ Equipo Singular en el marc de l’assignatura de Relacions Públiques i organització d’esdeveniments de màrqueting.

Equipo Singular és una agència de comunicació i relacions públiques integrada, es defineixen com a especialistes en lifestyle, diferent, singular i única, formada per un equip de més de 60 professionals de la comunicació. Durant la visita els alumnes van poder conèixer  els orígens de l’agència com a especialista en RRPP i com, a poc a poc, va anar absorbint altres àmbits professionals complementaris convertint-se en un únic interlocutor amb els clients per crear solucions, campanyes i accions 360º.

Estefania Ruiz, Directora de RRHH, va fer una introducció de l’agència i el seu funcionament; i Anna Figueras, Executiva de comptes sènior, va explicar un cas d’èxit de la seva empresa, una acció amb la companyia “Women’s Secret”, i com des de l’agència treballen tota una campanya des del briefing fins al llançament i posterior seguiment.

L’objectiu d’aquesta visita era que els alumnes poguessin conèixer el funcionament d’una agència i com aquesta pot convertir-se en el seu lloc de treball en un futur no molt llunyà, veure i conèixer les diferents posicions que conformen l’equip, conèixer de primera mà com es tracta un client des de la perspectiva d’agència i entendre com es desenvolupa una campanya de comunicació d’inici a fi.

Un cop acabada la visita els alumnes van aprofitar la sortida per visitar l’exposició Dol al Palau Robert de Barcelona, que recorda els atemptats del 21 d’agost de 2017 a Barcelona i fa un recorregut entre els diferents actors principals: víctimes, cossos de seguretat, ciutadans de Barcelona, representants polítics, etc.

I finalment es van apropar a la Casa del Llibre del Passeig de Gràcia per veure el desenvolupament d’un acte de presentació d’un llibre, com a exemple d’esdeveniment que potser en un futur hauran d’organitzar com a tècnics.

Els alumnes van aprendre i gaudir molt d’aquesta jornada tan profitosa. Ha estat un valor afegit ja que han pogut conèixer un cas real de campanya de comunicació d’una marca molt coneguda com és Women’s Secret, veure diferents posicions i professions dins d’una agència de comunicació i adonar-se’n que les grans campanyes de comunicació s’han d’executar des de molts àmbits diferents: creatiu, RRPP, xarxes socials, publicitat, etc. També van poder veure que la matèria que treballen a l’aula, com la definició d’un concepte per campanya, són de gran rellevància al món professional de la comunicació.

Una de les nostres alumnes ens deixa aquest comentari sobre la seva experiència visitant l’agència Equipo Singular.

L’excursió a Equipo Singular, va ser bastant interessant ja que vam poder veure casos reals d’una empresa en la qual podem arribar a treballar. Ens va ajudar a apropar-nos una mica més a la realitat i veure real el que estem estudiant. Carla Grau

Agraïm a l’equip de Equipo Singular el seu temps i dedicació en aquesta visita.