Per què estudiar un cicle formatiu d’FP dual?

Publicat per 14 de setembre de 2016
110_0908

Els CFGS de la UVic-UCC estan orientats als àmbits amb forta demanda laboral.

Actualment hi ha un important desajust entre el nivell formatiu de la població activa i l’oferta de llocs de treball. És un fet constatat: men­tre un 40% de la població activa té un nivell formatiu alt, només un 23,4% dels llocs de treball oferts requereixen aquesta capacitació. Això provoca que moltes persones ocupin un lloc de treball per sota de la seva capacitat, fet que no es dóna en països europeus on la formació professional té més importància que a casa nostra. Llegir més…

Convocatòria oberta de beques generals per als estudis de formació professional per al curs 2016-2017

Publicat per 12 de setembre de 2016
110_6091

 

Des del mes d’agost ha quedat oberta la convocatòria de beques que el Ministeri d’Educació Cultura i Esport convoca anualment per a estudis postobligatoris.

Concretament s’han convocat dues tipologies de beca, una beca general d’ajuda a l’estudi i una segona convocatòria per a l’ajuda als alumnes amb necessitats educatives especials. El ternimi de sol·licitud és fins el proper dia 3 d’octubre per a la beca general i el 29 de setembre per a la de necessitats educatives especials.

A la nostra web del Campus Professional UVic-UCC trobareu tota la informació de les condicions, terminis, i també l’hipervincle a la plataforma per realitzar la sol·licitud.

Es gradua la primera promoció del Campus Professional de la UVic-UCC

Publicat per 7 de juliol de 2016
_J8A2789

El Campus Professional de la UVic-UCC ja té els primers graduats. En un acte celebrat ahir a la sala Segimon Serrallonga, 45 estudiants dels centres Kreas i Teknós van recollir el títol després de dos anys de formació en format dual, combinant l’aprenentatge a l’aula amb l’estada a l’empresa. La cerimònia de graduació va ser presidida pel rector de la UVic-UCC, Jordi Montaña, que va subratllar la importància de formar professionals capacitats amb un alt grau d’inserció laboral. “Tingueu confiança en vosaltres mateixos i en les vostres possibilitats”, va demanar Montaña als titulats. Llegir més…

En què treballaran els Millennials?

Publicat per 10 de juny de 2016
Mòbil

El món avui és digital. El nostre dia a dia transcorre vinculat a la xarxa, som capaços de comprar, relacionar-nos, ens informem, viatgem i aprenem a través d’internet. Vivim en un món canviant, on les nostres professions d’avui tenen poc a veure amb les de demà. Llegir més…

La Formació Professional Dual en un Entorn Universitari- El reportatge del Canal Taronja

Publicat per 31 de maig de 2016
2

Us presentem un reportatge emès pel Canal Taronja sobre el Campus Professional de la UVic-UCC, que explica què és i quins avantatges té la formació dual. Empresari i estudiant expliquen les seves experiències i coincideixen en què la formació dual és una relació beneficiosa per ambdues parts: per l’empresari, que pot incorporar nou talent a la seva plantilla i per l’estudiant que aprèn a través del dia a dia de l’empresa al costat dels professionals.

Accés directe des dels cicles formatius de grau mig a grau superior

Publicat per 20 de maig de 2016
16 de 100 alumnes Univ son de FP

Després d’un període d’incertesa en relació a l’accés a cicles formatius de grau superior arrel de la publicació de la Resolució de la preinscipricó del curs 2016-2017 del passat mes d’abril, queda definitivament aclarit que aquelles persones que hagin cursat un CFGM poden accedir a CFGS sense prova d’accés ni curs pont per al proper curs 2016-17, també en els centres privats com és el cas dels centres del Campus Professional de la UVic-UCC. Llegir més…

5a edició de la Jornada de Multimèdia

Publicat per 6 de maig de 2016
Jornada de Multimèdia6

La 5a edició de la Jornada de Multimèdia coincideix novament amb una matinal dels Esmorzars Tecnològics organitzats per l’associació d’empresaris TIC Osona, amb la clara voluntat d’explorar noves vies de col·laboració entre la Universitat i les Empreses i Institucions, buscant el creixement conjunt i el diàleg permanent.

Llegir més…

Tres estudiants de Teknós de la UVic-UCC guanyen el premi a la millor app en el concurs de la Fundació Puntcat

Publicat per 28 d'abril de 2016
premis
  • Els alumnes Eloi Carracedo, Andreu Gallart i Bernat Baulenas han dissenyat una aplicació mòbil per compartir informació entre els organitzadors d’esdeveniments, trobades o reunions
  • La Fundació Puncat va valorar la capacitat innovadora del projecte per premiar-lo amb el guardó a la millor app
  • Tots tres estudiants cursen el cicle formatiu de grau superior en Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma del centre Teknós del Campus Professional de la UVic-UCC

Tres estudiants de Teknós, el Centre de Formació en Tecnologia i Comunicació, del Campus Professional de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) han estat guardonats amb el premi a la millor aplicació en el concurs de la Fundació Puntcat. Els alumnes Eloi Carracedo, Andreu Gallart i Bernat Baulenas, del cicle formatiu de grau superior en Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma, han dissenyat una app que permet compartir informació de manera àgil per facilitar l’organització de reunions, trobades o esdeveniments. Llegir més…

Els experts de l’E-Week demanen que no s’utilitzi la seguretat com a coartada per restringir les llibertats

Publicat per 25 d'abril de 2016
110_3697

Vetllar per la seguretat no es pot convertir en una coartada que faculti els governs per laminar la llibertat dels ciutadans. Aquest és el missatge unànime que han defensat els experts en noves tecnologies i llibertat d’expressió que de l’11 al 15 d’abril van visitar la UVic-UCC en el marc de l’E-Week, la setmana digital a Vic. El debat entre llibertat i seguretat ha ser un dels eixos centrals de la dotzena edició del certamen, que es va tancar amb un acte presidit pel rector Jordi Montaña. “L’E-Week s’ha consolidat com una tribuna de reflexió”, ha assegurat Montaña, que celebra que la setmana “no només prengui nota de les novetats tecnològiques, sinó que també les analitzi”. Llegir més…