El Programa per a l’Atenció Integral a Persones amb Malalties Avançades, premiat per la IAHPC
Aula Montessori UVic-UCC

Té la paraula

2024-04-25T12:00:00

Mirari Ochandorena és doctora per la UVic-UCC dins el programa de Cures Integrals i Serveis de Salut. Va iniciar la seva trajectòria a la Universitat durant el curs 2016-2017, com a professora associada de diverses assignatures del grau en Fisioteràpia.

Espais UVic

2024-04-25T12:00:00

A l’edifici de Torre dels Frares, els darrers mesos s’hi ha dut a terme una actuació a la coberta de l’edifici, amb la substitució del paviment per un de nou, la instal·lació de làmines tècniques impermeabilitzants, el segellat de les claraboies, etc., per tal de solucionar les possibles entrades d'aigua a l’edifici. Al mateix temps d'efectuar aquesta actuació, s'ha aprofitat per fer tasques de manteniment a les plaques fotovoltaiques que hi ha instal·lades.

Sabies que...?

2024-04-25T12:00:00

Aquesta campanya, promoguda pel PDI del grau en Nutrició Humana i Dietètica i l’Àrea d’Infraestructures i Serveis Generals, neix arran dels resultats dels reconeixements mèdics del personal treballador, que mostren una incidència de factors de risc cardiovascular, concretament, sedentarisme, hipercolesterolèmia i hipertensió arterial. Aquesta acció de promoció de l’alimentació saludable, que pretén esdevenir una eina educativa i de sensibilització, està adreçada a tota la comunitat universitària.

Per conèixer els espais i més informació sobre la campanya pots consultar aquest enllaç.

homenets

Vols publicar a l'Apunt?