Publicat per 20 d'octubre de 2016

El passat setembre va finalitzar el Projecte I+D MINECO “Demoskole. Democracia, participación y educación inclusiva en centros educativos” (Referència: EDU2012-39556-C02-01/02) liderat per la Dra. Núria Simó Gil (UVic-UCC) i el Dr. Jordi Feu Gelis (UdG). A la vegada, el projecte ha comptat amb la col·laboració dels següents membres del GREUV (UVic-UCC): Mar Beneyto-Seoane, Isabel Carrillo-Flores, Laura Domingo-Peñafiel, Laura Farré-Riera, Esther Fatsini-Matheu, Cati Lecumberri-Gómez, Alba Parareda-Pallarès, Joan Soler-Mata, Itxaso Tellado-Ruiz de Gauna i Antoni Tort-Bardolet.

Des de l’equip de Demoskole de la UVic-UCC s’ha elaborat un vídeo que sintetitza tot el treball desenvolupat durant els darrers tres anys (2013-16).

Malgrat el projecte ha finalitzat, l’equip de Demoskole pretén seguir investigant i treballant en el camp de la democràcia escolar.

Etiquetes

Comentaris tancats a Demoskole llença un vídeo explicatiu sobre la investigació realitzada durant aquests darrers tres anys Deixa un comentari