El passat divendres dia 3 de juny va tenir lloc la 3a. Nit de la UVic, la ja consolidada trobada dels antics alumnes i el professorat i personal de serveis de la UVic a la qual entre les prop de 180 persones que hi van assistir, hi havia una colla de professores, professors i personal d’administració i serveis de la nostra Facultat, juntament també amb una significativa presència d’ex-alumnes de l’aleshores Escola de Mestres, de les primeres promocions, concretament entre la primera i la quarta, així com ex-alumnes d’altres Facultats. La festa va fer-se a El Prat Verd de Malla. L’objectiu d’aquest acte era el de reforçar els lligams i el sentiment de pertinença entre els membres de la comunitat, tot plegat en el que va ser, ja per tercer any consecutiu, una molt bona oportunitat per retrobar-nos amb els nostres exalumnes en un context institucional, però alhora festiu i distès. I al mateix temps amb els treballadors i treballadores de la UVic, amb els quals vam tenir l’oportunitat de conversar i compartir una agradable estona lluny del tràfec diari. I és que festes com la de l’altre dia palesaven un cop més el sentit de comunitat que ens uneix a les persones que hi treballem, més enllà de la vivència laboral del dia a dia.

La festa, organitzada pel Servei d’Atenció a la Comunitat Universitària, a qui des d’aquí volem felicitar per la bona feina feta, va comptar amb el següent programa:

20: 30 h. Arribada i acreditació. Recepció amb copa de cava, amenitzat per l’Orquestra Inclusiva de la UVic, entre la qual hi havia també diverses professores i professors de la FETCH.

21:15 h. Breus parlaments institucionals (Rector i president d’Alumni) i sortejos diversos. Mestre de cerimònies: Dídac Herrero (FETCH).

21:45 h. Refrigeri-sopar a peu dret i a l’exterior.

23:45 h. Concert de versions a càrrec del grup “Autoput”. Obsequi final per a tots els assistents

Sens dubte que les persones assistents vam sortir satisfetes de l’agradable vetllada compartida amb les persones amb qui habitualment treballem tant a la Facultat com a la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya.

Antoni Portell

Director del CIFE