El passat dimecres 14 de desembre va tenir lloc el Claustre de la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes.  El degà Eduard Ramírez va obrir la sessió i després de donar  la benvinguda als assistents va presentar el seu equip:

Equip Deganat

Equip de deganat

Equip de Deganat:
Eduard Ramírez, degà
Josep Casanovas, vicedegà
Jordi Chumillas, cap d’estudis
Berta Vila, Coordinadora del Grau de Mestre d’Eduació Infantil
Anna Vallbona, coordinadora del Grau de Mestre d’Educació Primària
Eduard Comerma, coordinador del Grau de CAFE
Anna Gómez, coordinadora del Grau d’Educació Social
Mariona Casas, coordinadora de Doble Grau MEI-MEP
Pilar Prat, coordinadora del Grau de Psicologia
Teresa Julio, coordinadora del Grau de Traducció i Llengües Aplicades

Tot seguit el vicedegà Josep Casanovas  va donar  informació detallada de la matrícula de nou accés del curs 16-17 a les diferents titulacions que s’imparteixen a la FETCH tot fent-ne una valoració positiva.

El punt central del Claustre va anar a càrrec del degà Eduard Ramírez que va presentar el Pla d’Actuació de la Facultat per al període 2016-2020. El Pla ha estat confeccionat per l’equip de deganat i ha estat obert a propostes i esmenes del Consell de Direcció de Centre,  professorat, estudiants i personal d’administració i serveis.

El degà va iniciar la presentació del Pla d’Actuació explicant els 5 principis bàsics dels quals parteix i l’estructura del document i àmbits que conté. Després de la presentació del Pla d’Actuació, el degà va obrir un torn de debat amb molta participació de professorat i estudiants. Per acabar aquest punt es va procedir al pronunciament del Claustre sobre el Pla d’Actuació 2016-20, el resultat del qual va ser el següent:

Sí: 81
No: 0
En blanc: 2

En finalitzar el recompte de vots, el degà va agrair als assistents el suport rebut.

El Claustre va finalitzar amb un torn obert d’intervencions.