El dijous 31 de maig els alumnes de 4rt de la Facultat d’Empresa i Comunicació de la UVic-UCC van celebrar el seu acte de graduació a l’Atlàntida de Vic.  Enguany la padrina de la promoció va ser Montserrat Tarrés, presidenta de Dircom Espanya i directora de Comunicació de Novartis.

L’acte va va ser presidit per la Vicerectora d’Orientació Acadèmica, Cristina Vaqué, qui va encoratjar als estudiants ha seguir treballant i formant-se. “Ara toca sortir al món laboral, amb ganes i coratge”. A la taula també l’acompanyaven el degà de la FEC, Xavier Ferràs, i el cap d’estudis del grau de Màrqueting i Comunicació Empresarial, Santi Jordan.

El degà de la Facultat va animar als estudiants a sortir al món laboral amb ganes “Tenim graus amb un 100% d’ocupabilitat”.  A més a més va dedicar unes paraules a la promoció 2014-2018 d’ADE, CAV, PER i PIRP, i MQT. A més a més va encoratjar-los a trobar una feina que aporti sentit a la seva vida, i a tenir reptes que els motivin de cara al futur.

Els estudiants van pronunciar un discurs en representació de cada grau, en el que no hi va faltar l’humor. Els discursos van anar acompanyats d’uns petits vídeos on repassàven l’experiència universitària d’aquests 4 anys.  Cada un dels graus van repassar les experiències viscudes, des del primer dia d’universitat, fins a les festes i les classes, i van assegurar que s’emporten records molt bonics.

Durant l’acte va fer una intervenció musical la cantant Nuna, que va ser l’encarregada d’anar donant espai i aire a l’acte de graduació.  Nuna va aconseguir posar-se el públic a la butxaca en els primers instants de la seva actuació, amb un toc diferent i fent participar al públic.

Finalment i amb l’himne de la Universitat, es va posar un punt i final a l’acte de graduació de la promoció 2014-2018 dels cinc graus de la Facultat d’Empresa i Comunicació.