Centre d’Estudis en Esport i Activitat Física – CEEAF

CEEAFCentre d’Estudis en Esport i Activitat Física

El CEEAF és un espai de caràcter interdisciplinari, transversal i intersectorial que aglutina i coordina la recerca, la transferència de coneixement, la formació contínua i a mida en l’àmbit de l’Esport i l’Activitat Física.

La seva missió principal és:
“Desenvolupar i divulgar nou coneixement que millori les pràctiques esportives de la nostra societat per fer-les més eficients i saludables, tot prestant servei al territori”

Objectius:

1. Analitzar i observar els fenòmens “Esport i Activitat Física”
2. Generar coneixement per a les pràctiques realitzades per esportistes i equips, incrementant la seva qualitat i eficiència, tot promovent les actituds saludables.
3. Participar com a motor de canvi en l’alt rendiment esportiu.
4. Fomentar el desenvolupament i la participació en projectes d’esport i activitat física.
5. Col·laborar amb institucions esportives per promoure actuacions de recerca, transferència del coneixement i formació.
6. Promoure l’esport i l’activitat física com a un dels eixos transversals de treball a la UVic-UCC.

El CEEAF és un Centre de Recerca i Transferència del Coneixement (CERT) reconegut per la Comissió executiva del Patronat de la Fundació Universitària Balmes el febrer de 2015.

Forma part del CEEAF:
Qualsevol membre del Personal Docent i Investigador (PDI) de la UVic-UCC, tant si:
– Pertany als grups de recerca adscrits al centre
– Com si realitza investigació de forma individual realitzant actuacions que estiguin dintre del centre d’interès d’aquest CERT.

En l’actualitat el CEEAF compta amb la següent estructura, amb el suport d’un Consell de Direcció i una Comissió de Seguiment de la UVic-UCC:

Director: Javier Peña López
Adjunta a la direcció: Anna M. Señé Mir
Becària: Andrea Bujalance
Estudiant en pràctiques: Núria Sala

Grups de Recerca vinculats:

> Grup de Recerca en Educació Física (GREF)

> Grup de Recerca en Esport i Activitat Física (GREAF)