Nota: El termini per a la presentació de propostes va acabar el 29 de febrer de 2016.

La UVic-UCC vol potenciar la utilització de les eines tecnològiques i els recursos digitals per millorar i ampliar l’oferta docent de la universitat. En aquest context es fa aquesta convocatòria oberta a tot el professorat, grups de recerca i unitats de la universitat per a la proposta de creació dels anomentats Massive Open Online Courses (MOOC).

Com que la qualitat ha de ser un requisit indispensable en l’oferta MOOC de la UVic-UCC, totes les propostes hauran de complir el que es detalla al text de la convocatòria. A més, es valorarà l’adequació temàtica i es farà una selecció d’entre totes les propostes, intentant aplicar també criteris que assegurin la varietat d’àmbits en el global de la universitat.

El procés de convocar, rebre i seleccionar propostes es centralitzarà des de Diversity, el projecte de transformació digital de la UVic-UCC. Les propostes seleccionades comptaran així mateix amb el suport de Diversity i també de la resta d’àrees i unitats relacionades.