Documentos

  1. Masats, D., Canals, L., Dooly, M., Juanhuix, M., Llompart, J., Moore, E., Nussbaum, L., & Vallejo, C. Quan els aprenents es converteixen en sociolingüistes: algunes mostres de les veus de l’alumnat
  2. Torralba, G., & Marzà, A. Llengües de casa, llengües d’escola: la interculturalitat a través de textos identitaris
  3. Costa, A. L., & Mendes, F. Investigação na sala do jardim-de-infáncia: Uma história infantil com matemática
  4. Perez, K., Garro, E., & Barnes, J. Actividad real del docente en la asamblea de clase en educación infantil: oportunidades y retos para el desarrollo de la didáctica plurilingüe
  5. Salas, N., Fontich, X., Cros, A., & Ribas, T. Secuencias didácticas, gramática y estrategias de autorregulación para enseñar a escribir
  6. Brandão, J. A., Barbeiro, L. F., & Pereira, L. Á. As vozes e perspetivas dos aprendentes no ámbito da investigação sobre a escrita
  7. Fittipaldi, M., Juan, A., & Manresa, M. Paper or digital: A comparative reading with teenagers of a Poe short story
  8. Margallo, A. M. Cuestiones metodológicas en torno a la investigación de las respuestas lectoras a álbumes ilustrados
  9. Rodríguez, C., & García Folgado, M. J. La enseñanza de la comprensión lectora en los maestros noveles: autoconfrontación y análisis del discurso docente
  10. Sagasta, P., Ipiña, N., & Bikuña, A. (BAHI-IALE, MU). La reflexión sobre la práctica: futuras y futuros docentes de inglés en educación infantil
  11. Medina, N. Els efectes motivadors del treball conjunt de les assignatures d’anglès i música a l’aula de 6è de primària
  12. Esteve, O., Fernández, F., Martín-Peris, E., & Atienza, E. (GRAEL, UPF). The integrated plurilingual approach: A didactic model providing guidance to Spanish schools for reconceptualizing the teaching of additional language
  13. Pérez, M., & Fons, M. L’evolució del sistema de CRS de tres estudiants en formació inicial sobre les aules multilingües i multiculturals
  14. Rodríguez, C.; Costa, A., & Nicolàs, M. Projecte Pràcticum: una primera aproximació a l’ensenyament de llengües a les aules d’infantil i primària del País Valencià