Campus Virtual

with No hi ha comentaris

El Campus Virtual és la Intranet de la UVic-UCC. Entre altres serveis, proporciona un entorn virtual d’aprenentatge per donar suport als estudis presencials i vehicular els estudis no presencials.

Hi trobaràs:

• informacions generals de la Universitat i específiques de cada activitat formativa
  • comunicacions d’interès
  • accés al correu electrònic
  • accés a les aules virtuals (Moodle)
  • accés al teu expedient
  • els horaris
  • …i moltes coses més

Com pots accedir-hi?

Per accedir al Campus Virtual

1. Accedeix a: campus.uvic.cat
  2. Utilitza les teves credencials d’accés *
    Nom d’usuari (generalment nom.cognom)
    Contrasenya d’accés

* Un cop formalitzada la matrícula (estudiant) o el contracte (personal) rebràs un correu electrònic al teu correu personal amb el nom d’usuari i les instruccions per obtenir la teva contrasenya. Aquest usuari és el que et donarà accés a tots els serveis mentre formis part de la UVic-UCC. Per tant, és important que l’adreça de correu electrònic que facilitis en el moment de la matrícula/contracte estigui activa i hi puguis accedir amb facilitat. Cal disposar d’una adreça de correu electrònic personal per poder tenir un compte al Campus Virtual UVic-UCC.

IMPORTANT

Eliminació del compte
Un cop finalitzada la teva vinculació amb la UVic·UCC rebràs una notificació avisant-te de l’eliminació del compte. Disposaràs d’un mes per guardar-te tots els documents i dades que creguis oportuns. Passat aquest període el compte s’elimina i no es pot recuperar.

Has oblidat la contrasenya?
Si no pots accedir al Campus Virtual o a qualsevol altre servei perquè no recordes la contrasenya d’accés, t’expliquem com recuperar-la clicant aquí.