Campus Virtual

El Campus Virtual és la Intranet de la UVic-UCC. Entre altres serveis, proporciona un entorn virtual d’aprenentatge per donar suport als estudis presencials i vehicular els estudis no presencials.

Hi trobaràs:

• informacions generals de la Universitat i específiques de cada activitat formativa
  • comunicacions d’interès
  • accés al correu electrònic
  • accés a les aules virtuals (Moodle)
  • accés al teu expedient
  • els horaris
  • …i moltes coses més

Com pots accedir-hi?

Les teves dades d’accés són:

• nom d’usuari
  • paraula clau

Un cop formalitzada la matrícula (estudiant) o el contracte (personal) rebràs un correu electrònic al teu correu personal amb el nom d’usuari i les instruccions per obtenir la teva clau. Aquest usuari és el que et donarà accés a tots els serveis mentre formis part de la UVic-UCC. Per tant, és important que l’adreça de correu electrònic que facilitis en el moment de la matrícula/contracte estigui activa i hi puguis accedir amb facilitat. Si no disposes d’adreça de correu personal, et pots adreçar a l’Àrea de les TIC (espai B125, Edifici B, Campus de Miramarges) i et facilitarem aquestes dades.

Observacions:
Si anteriorment t’has creat un compte al Campus Virtual, la clau d’accés serà la que tu mateix/a et vas assignar.
Si un cop dins el Campus Virtual et vols canviar la clau t’expliquem com fer-ho aquí

Inactivitat del compte un cop acabada la teva vinculació amb la UVic
Després de quatre mesos d’inactivitat, la UVic suprimirà el teu perfil d’usuari al Campus Virtual. Si un perfil ha quedat anul·lat, tota la informació associada al perfil, el correu electrònic inclòs, s’eliminarà del sistema. Per mantenir actiu el teu perfil només cal que entris al Campus Virtual durant el període dels quatre mesos.

Has oblidat la clau
Si no pots accedir dins del Campus Virtual perquè no recordes la clau d’accés, t’expliquem com recuperar-la clicant aquí.

Comments are closed.