Campus Virtual – Com accedir-hi

Ressenya del procés

El Campus Virtual t’ofereix un conjunt de serveis a través de pàgines web que et faciliten la comunicació amb la UVic. Són un conjunt de recursos que serveixen per recolzar la docència i millorar els actuals serveis de la comunitat universitària mitjançant eines de comunicació, navegació i continguts dinàmics connectats a bases de dades.

Al Campus Virtual de la UVic hi trobaràs:

• Informacions generals de la Universitat i específiques de cada estudi.
  • Documentació de les assignatures matriculades, apunts, propostes d’exercicis, material associat, temporalització de l’assignatura, calendari d’exàmens, fòrums de debat, xats, etc.
  • Accés, via pàgina web, al teu compte de correu electrònic (correu web).
  • Consulta de les qualificacions obtingudes i de l’expedient acadèmic.
  • Servei de secretaria virtual.
  • …i moltes coses més.

Procés

Com accedir-hi?

Per accedir al Campus Virtual cal que facis servir el teu perfil, individual i intransferible, que se t’assigna automàticament quan comences la teva relació amb la UVic, ja sigui per matrícula o bé per contracte laboral.

La pàgina web d’accés al Campus Virtual de la UVic és: http://campus.uvic.cat

El perfil consta de dues parts: un usuari i una clau.

• Usuari:

L’Usuari està format, normalment, pel nom i cognom separats per un punt; correspon a la primera part de l’adreça de correu electrònic de la mateixa persona.

Exemple: nom.cognom

• Clau:

La data de naixement (format “ddmmaa”).

Exemple: 280277 (sis dígits corresponents a dos del dia, dos del mes i dos de l’any).

Observació: si anteriorment t’has creat un compte al Campus Virtual, la clau d’accés serà la que tu mateix/a et vas assignar.

Quan comencis a fer servir el perfil, és millor que canviïs la clau d’accés. Canviar la clau d’accés del Campus Virtual

Exemple:

accesCampus

Inactivitat del compte un cop acabada la teva vinculació amb la UVic:

Després de quatre mesos d’inactivitat, la UVic suprimirà el teu perfil d’usuari al Campus Virtual. Si un perfil ha quedat anul·lat, tota la informació associada al perfil, el correu electrònic inclòs, s’eliminarà del sistema.

Per mantenir actiu el teu perfil només cal que entris al Campus Virtual durant el període del quatre mesos.

Has oblidat la clau?

Si no pots accedir dins del Campus Virtual perquè no recordes la clau d’accés, t’expliquem com recuperar-la clicant aquí.

Comments are closed.